Poskládáte-li tyto maličkosti do sebe, udělají opravdu hodně. 

 

1. HOMESTAGING a profi FOTOGRAFIE 

Lépe vypadající a naaranžovaná nemovitost doplněná o profi Fotografování vyvolává více poptávek. Více poptávek = více prohlídek, více prohlídek = rychlejší prodej a za více peněz. Je to jako s auty, v autobazaru také fotí a ukazují umytá a nalěštěná auta kvůli prodeji za víc a nižší čas. 

 

 

  

 

2. TVORBA PŮDORYSU

nevyhovující dispoziční řešení nemovitosti je častým důvodem nekoupení. Takové prohlídky pak mohou být mrháním Vašeho času. Je tedy důležité už v inzerci zájemcům dát přesnou představu o dispozičním řešení a velikosti každé místnosti.

3. 3D SCAN NEMOVITOSTI 

Výstřel roku 2019 a technologie používána těmi nejlepšími makléři. Zájemce si celou nemovitost projde online na svém počítači, tabletu, nebo mobilním telefonu a získá detailní představu o nemovitosti a její dispozici. Na prohlídku už jde většinou na jistotu a vyhnete se tak nepříjemnému zklamání z nemovitosti ze strany zájemce. 

 

 

4. VIDEOPROHLÍDKA 

Inzerce bez videoprohlídky je jako komentovaný sportovní přenos bez obrazu. 

 

5. INZERCE A REKLAMA NEMOVITOSTI 

Pravidelné topování na největších realitních serverech sice stojí nemalé peníze, ale přitáhne mnohem více návštěvníků. Opět platí více návštěvníků = více prohlídek, více prohlídek = rychlejší prodej a za více peněz. Inzeruji i na sociální síti Facebook, Instagram formou sponzorovaných příspěvků

 

 

6. KVALIFIKACE A OBCHODNÍ DOVEDNOSTI 

Říká se, že dobrý obchodník prodá mrtvému zimník. O koupi tak velké věci jako je nemovitost, může rozhodovat mimo jiné kvalita poskytovaných informací. Zájemce musí mít pocit, že s prodejcem nic neriskuje a celý proces koupě jeho vysněné nemovitosti půjde hladce a bez komplikací. V opačném případě můžete zájemce odradit i když by za normálních okolností nemovitost koupil. 

 

Chcete prodávat se mnou ? V sekci kontakt naleznete moje číslo a volat můžete ještě dnes!